Monday, June 6, 2011

BILA NAK ADA DSLR NI???

Mulakan pagi ini dengan BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM...moga setiap apa yang kita lakukan diberkati oleh ALLAH hendaknya...

Pagipagi dah minta DSLR...apa kes kau ni YF???haiyaaa...aku dah kempunan betul dengan menatang tu...raya pun dah nak dekat...sobsob...eh...apa kena mengena daaa...sebenarnya....aku stress...jadi, aku kena alihkan perhatian kepada sesuatu yang lebih menarik...yup!!!photography lebih menarik, kan?


Tengok gambargambar yang menarik...boleh damaikan hati ni sikit...fuh...korang...bak sini sikit duit...aku nak tau...tak nak pinjam...hahahahha!!!berapi je korang baca kan...ala...korang kan banyak duit...meh le hulur sikit an... XDDD

OK..mahu siap untuk ke pejabat...haish...harap hari ini...tak ada apa yang boleh mencabar kesabaran aku...heh...jangan nak over sangat la YF...poyo je lebih hang nih...-___-
But, do pray for me yeah so that I can get my own DSLR... :)
ASSALAMUALAIKUM


---------------------------------------------

YF : Sudah hilang hormat agaknya kepada diri aku

FOLLOWER BANYAK TAPI . . .

Heh...FOLLOWER korang banyak tak?Mesti berlambak kan...kan...hah..tahu daa...tapi...diorang baca tak entri korang?kalau baca pun...baca tak sampai habis?diorang faham tak entri korang tuh?ke diorang sekadar baca sekilas lalu...lepas tu...tinggalkan komen...komen pun ciput je an...sekadar ada je lah orang kata...

Erm...yang itu...sendiri mahu ingatlah...tu belum masuk lagi yang tak aktif berblogging...sebenarnya...susah kita nak tarik pembaca masuk ke dalam blog kita yang biasabiasa ni...lainlah kalau dah ada nama tu kan...ramailah yang menepek kat situ...komen...tak hingat..beriban kot...heeee...

Tapi itulah...rezeki masingmasingkan...tengok juga kekreatifan blogger itu sendiri...aku jujur ar cakap...memang aku tak kreatif...aku main sapu je...yang ada dalam benak aku ni...aku taip...tak ada...memang sah lah aku merapu...hahaha...

Jadi, kepada FOLLOWER aku..maaflah ya... :)
ASSALAMUALAIKUM


-----------------------------------------

YF : You are torturing me even though you don't realize it  T.T 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...