Tuesday, November 8, 2011

WORDLESS MORNING #58


----------------------------------------

YF : Too scared, Too weak

SURI RUMAH YANG KREATIF

ASSALAMUALAIKUM!

Fuh! Entri ni aku dah buat Ahad lepas tapi aku jadikan draft dulu. Sekarang baru nak share, kan? XD

Gambar-gambar kat bawah ni adalah sumber dari TUMBLR dan bagi aku, ia tersangatlah CUTE!!! Rasa nak cubit-cubit je baby tu tau!

Malangnya, ini bukan sebab baby yang sedang tidur tu tapi kerana mak baby ni yang tersangatlah tak ada kerja dan KREATIF gilak! #over -__-"

Tengoklah apa dia dah buat dengan anaknya yang sedang lena diulit mimpi. Bila baby ni dah besar nanti, mesti dia bangga gila! 


"Eh! Eh! Mama saya jadikan saya model la masa saya tidur!" #LOL


Heheheh! Enjoy watching it, okay? :)



Fuh! Got to go I guess.
Need my sleep and my rest like Sleeping Beauty may be. XD
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------------

YF : Jujur Saja 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...