ISLAMIC PERFORMANCE NIGHT 2012 || LIGHT OF LIFE

ASSALAMUALAIKUM

Baru saja pulang dari menyaksikan Islamic Performance Night 2012 di Main Hall CAC, IIUM. Dengan tiket berharga RM10, terlebih berbaloi dengan persembahan yang diberikan. Tahniah kepada Nasyid Club IIUM dan kepada yang lain dalam menjayakan program ini.

Sempat juga menangkap aksi-aksi para penasyid dan juga pendeklamasi sajak. Gambar besar jadi combine jadi satu. Heeee. Bijak tak saya? hahahaa! XD

Tapikan... Saya terjatuh hati kat salah satu ahli dari kumpulan UNIC tu. Bersih je muka dia. Duduk tengah-tengah dalam gambar. Kalau kenal, carilah. Tapi sayangnya, dah berkahwin. *melepas!* -___-"



Apa dia? Gambar saya tak ada? Sebabnya. . . Jeng Jeng Jeng! Rahsia. Ada gambarnya. Bukan YF lah kalau tak ada gambar sendiri kan? Kikiki! Tapi tak dapat nak dikongsikan bersama anda semua. Maaf ya? *acah-acah macam retis kau YF* XD

Dalam banyak-banyak lagu yang dinyanyikan, tertarik dengan lagu Patah Hati dari kumpulan Saujana. Peh! Masyuk betul dipendengaran telinga saya ni. Tapi bukan lagu baru pun. Lagu tahun 2009 kot. Lamanya. Tak up-to-date sungguhlah kamu ni YF. Okay, okay! Saya berikan lirik dia ya? Kejap. :)

KAU TIDAK SEPERTI DULU
YANG KU KENALI DULU
RUPA HILANG SERI
MANAKAH MANISNYA

KAU TIDAK SEPERTI DULU
YANG KU KENALI DULU
MADAH TAK BERLAGU
MANAKAH GIRANGNYA

PATAH HATI
JANGAN TERDAMPAR SEPI
JANGAN TERSUNGKUR MATI
PATAH HATI
JANGAN LEBURKAN MIMPI
JANGAN MEMAKAN DIRI

BUKANKAH TUHAN CIPTAKAN MALAM
UNTUK BERADU MENANTI SIANG
BUKANKAH TUHAN TITISKAN HUJAN
MENANTI LIMPAH KEMARAU PANJANG

LAGU: HAFIZ HAMIDUN
LIRIK: FEDTRI YAHYA



Best! Percayalah! :D 

Tu je nak kongsi. Heeee. See you all on the other post yeah? :)

ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------



YF : Kau tidak seperti dulu yang aku kenal


Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?