Wednesday, February 1, 2012

BUDAK-BUDAK PUN DAH BOLEH FIKIR PASAL KAHWIN

Emo plak title aku kali ni. Heh. Saja je. Oleh kerana entri ni cerita pasal kahwin, jadi ia hanyalah untuk orang-orang bujang saja. Kehkehkeh! Guraulah! Touching pula, tumbuk nak? XD

Kalau cakap pasal kahwin, jodoh dan sebagainya, mesti berjuta-juta pendapat akan dilemparkan. Ye tak? Selalunya kita dengar dari orang dewasa mahu pun remaja. Tapi, zaman sekarang kan dah berubah. Banyak benda yang terlepas dari zon larangan dan terdedah kepada kanak-kanak seawal mereka berumur 1 tahun lagi.

Tak percaya? Jom kita baca pendapat kanak-kanak ni. 



Hahaha! Korang rasa, pendapat mereka ni boleh diterima pakai tak walaupun umur mereka masih di tahap anak pokok.

Just for fun and make us think what is marriage about through these kids opinion. XD

Want to eat something after this. Anyone?
ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------------------

YF : It was too painful. 


WORDLESS MORNING #69


----------------------------------

YF : I want my space for myself.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...