Thursday, October 24, 2013

BUNUH SANA SINI || MASIH SELAMAT LAGI KE?

Assalamualaikum ^^,)

Baru saja selesai menduduki ujian semester. Nervous dibuatnya. Iyalah. Bahasa Inggeris aku bukannya hebat mana pun. Macam mana nak bagi lecturer faham apa yang aku faham dengan English aku yang berterabur tak tentu hala. Papehal pun aku dah usaha (usaha yang tak berapa nak usaha sangatkan). Tawakal je lah apa pun kesudahannya.:)

Hah! Buka-buka Facebook je tadi, dah ada kes bunuh kat LRT Taman Melati dan LRT Gombak. Weih! Esok nak balik lalu LRT Gombak tau! Terkezuttt aku tengok berita tu. T.T

Untunglah orang yang membunuh tu dah ditangkap. Dengar khabar suspek terbabit ada masalah mental. Mungkin. Moga kita semua dijauhkan malapetaka seperti itu. InsyaAllah. Amin.

Berhati-hatilah walau di mana pun anda berada. Tempat yang paling selesa untuk kita pergi pun boleh jadi tempat yang paling bahaya. Wallahu'alam.


Wassalam.

----------------------------------------------------

YF : Keep on thinking about something.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...