Sunday, September 28, 2014

SIAPA SUKA PAU DAGING?

Khamis lepas makan pau daging. Heheheheh. Itu pun nak bagitau kan? Zzzzzzzz. 

Makan dengan kawan best perasaan dia. Makan sorang-sorang pun best juga. Tapi best dia dari segi lain. 

Bab makan, aku bukanlah nombor satu. Tapi, ikut je lah kan. Jalan-jalan dengan orang kena pandai bawa diri. Katanya. XD



One of my friend that accept me for who I am in this university. Sayang dia. :*

WASALAM

-----------------------------------

YF : Where are you now?

KENDURI KENDARA SAHABAT HANDAI

Tahun ni, banyak kenduri kahwin kawan yang diadakan. Antara boleh pergi atau tidak. Sajalah nak share gambar-gambar masa kenduri diorang. Yang bestnya tentang kenduri ni adalah boleh jumpa semua kawan-kawan yang jarang ketemu. Best je tengok diorang. Ada yang dah kahwin. Dah beranak-pinak. Okay. Jealous. T.T

 Helmin Othman dan pasangan

Azman dan Fana
 

Shahril dan Lisa


Sahabat handai

Belanja satu gambar diri sendiri. xD


Aku jarang ada baju warna biru. Boleh kira dengan jari. But this jubah one of my favourite. Comel sangat lengan dia. <3 p="">

Doakan saya agar cepat dipertemukan dengan jodoh yang sesuai. Almaklumlah, umur dah tualah katakan. Ihiks! XD

WASALAM

------------------------------------------------

YF : Introvert

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...