Sunday, March 20, 2016

Rezeki Itu Bukan Milik Aku

Assalamualaikum

Sedih je kan bunyi tajuk post entri aku untuk kali ni. Huuuu. Memang sedih. Sedih sangat. Rasa macam, kenapalah tak rajin cek comment YF oi! Dush kepala dua kali!

Nak tahu apa yang aku sedihkan? Bacalah comment kat bawah ni. Waaaaaaa! Sedih sangat sebab comment ni bertarikh 15 September 2015!!!!


Aku sedar aku bukan seorang blogger yang hebat seperti bloggers di luar sana. Tapi peluang macam ni, umpama nak pergi bintang kejora kot! Most likely impossible to get laaa I tell you. T.T

Okay, sesalan tiada guna YF. Waaaaaa. Okay2. Ni last. >< *berhuhuhu lah aku sambil menaip*

Wassalam.

------------------------------------------

P/S : Kembalilah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...