Tuesday, May 10, 2016

PERUBAHAN ITU SATU KEMESTIAN

Kita harus berubah kepada yang lebih baik! Betul tak? Takkan nak ditakuk yang lama je kan? Kena berubah untuk kemajuan diri sendiri. Kan? Kan? Kan?

Haa! Entri sebelum ni, Ada Apa Dengan Yulia Fajrin? sangatlah berhubung rapat dengan entri kali ini. Setelah bertanya pada yang arif lagi bijaksana, dengan ini, dengan rasminya, aku akan menukar nama blog aku daripada kisahtaksempurnadariku kepada yuliafajrin. Weeeee!

Dengan penukaran nama blog aku, doakan aku agar aku boleh menggantikan domain dari blogspot.my kepada .com di masa hadapan kelak. Moga aku istiqamah dalam dunia blog. Pergh! Macam ucapan YB plak ya? Hahaha!

Tapi yang paling penting, kena improve dari segi penulisan dan rasa. Aku harap lepas ni, aku mampu menggegarkan jiwa di luar sana dengan penulisan aku. Hahahahha! Overlah kau YF. Ingat novel ke apa? Dush!

Okay! Penukaran nama blog bermula dari sekarang!

----------------------------------------------
YF: 3 2 1!


9 comments:

Unknown said...

alhamdulillah dah bertukar kpd url baru.. tahniah..

Yulia Fajrin said...

@puterahelmei: haah! alhamdulillah! thank you :)

Cik Nor said...

yeayy..nama baru..:)

YB Shehan said...

oo boleh eh tuka macam tu. hehe. igtkan beli domain dah..

Unknown said...

Weeee! 😍

Unknown said...

Nanti ada rezeki, beli domain plak :)

Unknown said...

Mcm pernah dengar YB mana ye sebut istiqomah hahahahaha...

Unknown said...

Mcm pernah dengar YB mana ye sebut istiqomah hahahahaha...

Yulia Fajrin said...

@shiqeensattar: shhhh! XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...