Tuesday, May 10, 2016

PERUBAHAN ITU SATU KEMESTIAN

Kita harus berubah kepada yang lebih baik! Betul tak? Takkan nak ditakuk yang lama je kan? Kena berubah untuk kemajuan diri sendiri. Kan? Kan? Kan?

Haa! Entri sebelum ni, Ada Apa Dengan Yulia Fajrin? sangatlah berhubung rapat dengan entri kali ini. Setelah bertanya pada yang arif lagi bijaksana, dengan ini, dengan rasminya, aku akan menukar nama blog aku daripada kisahtaksempurnadariku kepada yuliafajrin. Weeeee!

Dengan penukaran nama blog aku, doakan aku agar aku boleh menggantikan domain dari blogspot.my kepada .com di masa hadapan kelak. Moga aku istiqamah dalam dunia blog. Pergh! Macam ucapan YB plak ya? Hahaha!

Tapi yang paling penting, kena improve dari segi penulisan dan rasa. Aku harap lepas ni, aku mampu menggegarkan jiwa di luar sana dengan penulisan aku. Hahahahha! Overlah kau YF. Ingat novel ke apa? Dush!

Okay! Penukaran nama blog bermula dari sekarang!

----------------------------------------------
YF: 3 2 1!


9 comments:

Putera Helmei said...

alhamdulillah dah bertukar kpd url baru.. tahniah..

YF said...

@puterahelmei: haah! alhamdulillah! thank you :)

Normi Nieza said...

yeayy..nama baru..:)

YB Shehan said...

oo boleh eh tuka macam tu. hehe. igtkan beli domain dah..

Yulia Fajrin said...

Weeee! 😍

Yulia Fajrin said...

Nanti ada rezeki, beli domain plak :)

Shiqeen Sattar said...

Mcm pernah dengar YB mana ye sebut istiqomah hahahahaha...

Shiqeen Sattar said...

Mcm pernah dengar YB mana ye sebut istiqomah hahahahaha...

YF said...

@shiqeensattar: shhhh! XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...