T-SHIRT KELAB BLOGGER BEN ASHAARI KENA TEGUR

Mengumpul T-shirt yang special atau khas adalah benda yang aku suka buat. Kumpul? Macam mana tu? Haaa. Banyak je cara nak dapatkan T-shirt macam tu. Antaranya, join mana-mana kelab/organisasi yang ada dalam Malaysia ni. Nanti kalau ada event atau aktiviti, mesti ada punya T-shirt khas untuk committees atau members. Lagi satu, join aktiviti sukan atau sosial. Contoh join group hiking atau masuk acara larian yang semakin famous amos sekarang ni. Tapi, of course lah kena bayar kan. *Itu pun kalau ada duit lebih* Uhuks!

Tapi sekarang ni aku nak cerita pasal satu T-shirt je pong. Panjang betul intro kau YF. Pfftttt. Okay. T-shirt tu aku beli lamaaaaaa dulu sebelum join kelab beliau baru-baru ni. Kelab apa? Kelab Blogger Ben Ashaari (KBBA) ler. Apa lagi. :P

Masalahnya, apa kes kecoh sangat ni YF? Tak ada. Nak share cerita je. Baju KBBA kena tegur bhai! Ermm. Kuat juga penangan KBBA ni rupanya ya. Mana taknya. Sampai mak budak yang aku jaga pun tahu KBBA ni apa. Lagi-lagi, siap tahu siapa founder kelab ni. Lain tak bukan, mestilah Ben Ashaari kan. Aku macam kelu lidah kejap masa tu. :p

Kena tegur macam mana tu YF? Haaa. Cerita dia macam ni. Aku kan tolong mak aku jaga budak. Mak budak-budak ni, aku gelarkan 'Kak Ngah'. Nak dijadikan cerita. Tadi aku pakai baju KBBA. Jadi, bila Kak Ngah nak ambil anak-anak dia, dia nampak simbol KBBA kat belakang baju aku. Tetibe, disentuhnya belakang aku, sambil cakap,

"Eh yul. Yul masuk kelab Ben Ashaari ni ya?"

Aku mula-mula terkejut juga. Apahal sentuh-sentuh belakang aku ni? Zzzzz. Aku lupa, belakang baju tu ada simbol KBBAAku pun jawab dengan perasaan yang berbunga-bunga,


"Haah kak. Kak Ngah tahu ke kelab ni?"
"Tahu. Kak Ngah siap follow lagi blog Ben Ashaari tu."

Aku tersenyum bahagia kejap. Hahaha! Over kan. Macam dia follow blog aku je nak rasa bahagia bagai. Padahal. ><

Bahagian depan

Bahagian belakang

Sanggup tukar baju nak tangkap gambar tau. Gigih kan? ><

Jadi, next target aku, nak beli baju KBBA yang latest! Sebab nak beli long sleeves plak! Waaaa. Alkisahnya, masa aku beli baju KBBA kat atas ni, aku dah order lengan panjang punya. Tapi, orang yang handle urusan jual beli masa tu, tersalah hantar yang lengan pendek. Aku hampa jugalah. Apakan daya. Aku redhooo je dengan yang lengan pendek ni. Hahahaha. T.T



--------------------------------------------
YF: Million of Years

Comments

PCL said…
Wahh.. minat sangat eh dgn baju kbba, terbaru yg gold kbba9 ada x? Pcl ada yg lengan panjang. Cantik !
Yulia Fajrin said…
@PCL Haah! dapat dapat! cantik gila kot!:D

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?