Monday, May 1, 2017

PHOTOSHOOT RAYA KBBA9 SEGAK DENGAN SENTUHAN WAN IZHAR

Alhamdulillah. Tahun ni dapat juga berphototshoot raya dengan Kelab Blogger Ben Ashaari! Yeyy! Rasa macam tak percaya je sebenarnya tapi bila dah lepas tu, kena percaya juga hokeyh. Kikiki.

Bersama pengasas KBBA9, Ben Ashaari

Paling best sebab dapat sentuhan photographer terkenal, Wan Izhar! Bukan senang nak dapat photographer professional macam Wan Izhar ni. Lagi2 dengan kerenah bloggers seramai lebih kurang 40 orang yang semuanya gila2.

Belah lelaki (Kredit foto oleh blogger Aznan)

Belah perempuan

Tapi Wan Izhar masih mampu tersenyum dari awal hingga ke penghujung melayan poses bloggers yang tak berapa nak model sangat kan. Tapi dengan bantuan Wan Izhar, para bloggers berjaya pose ala2 dalam magazine tu. See? Professional kan beliau? Terima kasih banyak2 Wan Izhar.

Kredit foto dari Facebook Wan Izhar

Disebalik tabir menangkap gambar seorang Yulia Fajrin  

Sesiapa yang ingin menggunakan khidmat profesional beliau, silalah hubungi beliau seperti berikut:

Instagram : @wanizhar
Emel : the.oneizhar@gmail.com
Alamat : E-2-2A, Blok E, Jalan PJU 1A/20G,
Dataran Ara Damansara, Ara Damansara,
47301, Petaling Jaya, Selangor.

Untuk makeup, aku menggunakan khidmat adik aku je iaitu Nurfa Hazliani. Senang sikit nak complain itu ini kan. Hahahah. Walaupun adik aku belum tahap makeup artist aka MUA, tapi untuk muka aku yang tak berapa nak ploles ni, okaylah kan. Harap2 dalam gambar Wan Izhar jadi macam Erra Fazira ke. Kan. Eh. XD


Untuk busana, aku guna baju dalam almari aku je. Tema agak keunguan dan kemerahan. Heeee. ><



Untuk penaja lokasi, sekalung terima kasih untuk Muzium Warisan Melayu, UPM Serdang. Cantik sangat weih tempat dia. Sesuai sangat untuk photoshoot raya atau kahwin. Selama aku hidup ni, aku baru tahu kewujudan tempat klasik macam ni. Ni baru betul2 rumah kampung. Siap ada perahu kat bawah rumah kampung tu. Cuma tak ada tasik je. Hahahhaah!

Kredit foto dari blogger Nur Athirah Hassin


Diakhir program, ada sedikit pemanis mulut untuk semua. Ya Allah. Sedap sangat. Rasa nak angkut balik rumah. Hahahaha. 



Pada yang nak tempah brownies ni, boleh hubung Abam Korie kita ek:

Instagram (personal account) : Abam Korie
Instagram (business account) : khaisyadelite
Tel. : 0173495797

Okaylah! Kalau hasil sentuhan Wan Izhar dah siap, aku up entri lain plak ek. Terima kasih sekali lagi kepada semua yang terlibat. Semua sempoi habis! Moga bertemu lagi di lain waktu dan di lain tempat. Cewah!

Kredit foto oleh Ben Ashaari


----------------------------------
YF : Fefeeling model






1 comment:

Mama Kembar 3 said...

Teringat ingat plak brownies abam korie tu, sedap!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...